30 januari 2015

RANDIGT & BLOMMIGT



För ett tag sedan klickade jag hem lite nya textilier från:
 Matilde & Co
.

Håller mig till den stil som jag vet fungerar.
Det vill säga sådant som jag inte tröttnar på i längden.
Färgerna vitt, svart, beige och grått
& mönster i randigt och rosa blommigt!
Det är liksom jag i ett nötskal :-)
.

 Randig quilt -TineK
Quiltad beige kudde 60x60 - White Sense
Blommig kudde 50x50 - Cabbages & Roses
.

Blommiga kudden i tyget "Penny Pink" har fått sin plats 
i sovrummet, och den beige quiltade kudden hamnade i tv soffan.
Randiga quilten vill jag helst ha överallt i hela huset,
så vi får väl se vart den hamnar så småningom.
.


 HA EN FIN FREDAG ALLA!

6 kommentarer :

House and Garden by Bia sa...

Snyggt !!!
Önskar dej en trevlig och mysig helg!!
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Det är fina färger
ha en fin helg
kram Rosa

fia sa...

Jätte fina färger . Det är så mysigt med plädar .
må så gott.

LantlivsAnette sa...

Ohhhh vad fint, jag har också ett tyg från det märket, jag sydde dom med randig baksida för att få ut fler kuddar då tyget var lite dyrare än vanligt...såå fint, prick min stil också...
Ha det gott
Kraaaam Anette

Mittgodastefinaste sa...

Visst är det bra med såna saker man vill ha i hela huset! Då kan man flytta runt på det när man ska piffa!

Kram Jenny

Unknown sa...

Riktigt fina textilier!

Trevlig helg!

Kram
Lotta